Два секрети Енді Уорхола

Незважаючи на те, що з часу його смерті минуло вже 27 років, він досі відомий, як легендарний засновник поп-арту і законодавець тієї світової моди, яку ми звикли бачити.

Енді Уорхол любив канапки з джемом і червонів в юності, коли друзі нецензурно висловлювалися при ньому. Він був не здатний зайти в шкільний туалет з причини неприємного запаху і багато років чекав на повернення додому. Пітсбург – місто, де він народився, відрізняється суворими звичаями. За пітсбурзький мірками Енді вважався звичайним слабаком.

На перший погляд у любителя насолод і слабака за мірками рідного міста немає шансів на успіх у житті. Енді відправився в Нью-Йорк, на цьому наполіг його приятель. Через три роки річний дохід Енді Уорхола становив 100 000$. У 1953 році це була астрономічна цифра. Крім того, він був дуже молодий. На той момент Енді було всього 27.

Сам Енді говорив про те, що він помічав всі запахи навколо. Він відчував запахи гумових килимків в офісах, крісел до кінотеатрах, часнику і гамбургерів в кафе. Він не просто добре відчував запахи, він відчував всі запахи, який звичайна людина не в змозі вловити. Його нюх іноді порівнюють з нюхом дикого вепра. Саме він став одним з ключів, якими Енді Уорхол відкрив двері до власного успіху.

1. Бездоганно пахнути

Після закінчення війни чоловіки Америки демонстрували не надто приємні за сучасними мірками аромати. В основному це був запах шкіри і поту. Будь-які інші запахи були долею або літніх дам з вищого суспільства, або повій. Енді Уорхол порушив це табу, публічно висміявши, як робочий клас, так і їх опонентів – хіпі, які також прагнули до природному запахів тіла і, найчастіше, нехтували елементарної гігієною.

У той час Енді жив у невеликій напівпідвальній квартирі, в якій одночасно проживали ще 17 осіб. Коли таргани довели його до істерики, Енді вирушив до Кармен Сноу, редактора журналу «Harper’s Bazaar», щоб показати свої малюнки і спробувати щастя в здобутті хорошої роботи. Як тільки Енді відкрив портфель, прямо на стіл виповз тарган! Але Енді отримав роботу. Не завдяки малюнкам, а завдяки запаху, який Кармен Сноу відчула. Це був аромат Chanel № 5.

2. Постаріти молодим

Одержавши велике замовлення на рекламу, Енді несподівано вирішив старіти. Він вирішив настільки змінити свій вигляд, щоб люди не могли зрозуміти скільки йому років насправді. Він вважав, що зможе бути ексцентричним без зайвих проблем, якщо його волосся буде абсолютно сивим. Крім того, люди будуть зовсім інакше дивитися на нього. Якщо людина виглядає старою, кожен її рух здається молодим і бадьорим навіть тоді, коли точно такі ж рух молодої людини виглядають звичайними. Це стало новим ключем, після повороту якого двері успіху широко відчинилися перед Енді Уорхолом.

Америка – країна молодих. У американців існує певний культ молодості, культ тіла, а також страх перед процесами старіння і смертю. Це досягає масштабів масової істерії і серйозною проблемою суспільства, з якою люди звертаються до психіатрів. Саме в цій країні молодий Енді Уорхол створив собі імідж старого, що виявилося геніальним вчинком. На думку Енді Уорхола, універсальних ключів до успіху всього два. Потрібно просто бездоганно пахнути і виглядати молодим, майстерно зістарити себе заздалегідь.

One Comment